Пошук
Розклад
Тема
коли
Де
Деталі заходу
Сейчас запнятий нет
(Русский) Оставляйте свои контактные данные и мы обязательно Вас пригласим на ближайщий мастер-класс!
foto

Ексклюзивний дистриб’ютор шведського малярного інструменту ANZA в Україні, компанія «Фарби Колорит», організувала тренінг з продукції торгової марки для співробітників і клієнтів компанії, який відбувся 12 лютого в Києві. Це перший зовнішній тренінг в історії компанії Orkla House Care. До цього концерн практикував проведення навчань лише на «своїй території». Організаторам вдалося не тільки домовитися про проведення заходу в Києві, але й вмістити дводенну навчальну програму в один день. Коротко, інформативно, цінно – це девіз відбувшогося івенту.

Тренінг проходив в форматі «20% теорії, 80% практики». Спікери- менеджер міжнародного ринку Хенрік Аасгард, бренд-менеджер Розанна Поуп, директор напрямку ANZA Industrial Йостен Брекка- розкрили секрети оцінки якості інструменту, продемонстрували властивості незмінних лідерів продажів, а також поділилися новими напрацюваннями від творців ТМ ANZA.

Всі бажаючі мали можливість оцінити ефективність роботи з інструментом марки, порівняти кисті різних лінійок, провести сrash тести продукції, відчути важливість ергономіки в роботі маляра, переконатися в необхідності дотримання рекомендованих технік забарвлення.

фото 1/7
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto
foto

На зустрічі було піднято не тільки питання підбору відповідного інструменту, але також наявності набору інструментів під кожну задачу. Наприклад, для того, щоб пофарбувати стіни в кімнаті потрібно мінімум 5 інструментів!

Кульмінацією заходу стала презентація унікальної лінійки продукції ANZA Industrial, створеної спеціально для роботи з промисловими об’єктами, і відмінно підходять для нанесення одне і двокомпонентних лакофарбових матеріалів.

Стікер-тести